oooh !!

Hej världens cp blogg!
seriöst jag skrev världens läääängsta inlägg & det försvaann så typiskt... då börjar jag om!
var ute med marilyn vi gick runt & hon handlade lite smått & gott, sen så skulle ju jag vara barnvakt till min lillebror mamma skule gå iväg & träna men nej det behövde jag ju inte, så jag gick ut med ida,romina,becka,migge,henke,philip så träffa vi nåra lite där & här, men iaf skoldagen var som vanligt bra ska jag vara ärlig... jag älskar edboskolan när jag börja där ville jag vara i skolan hela tiden haha iknow jag är mobbad!, men det som saaknas är äktavänskap som skogåsskolan har nu vet ni vad jag pratar om nadja,dennis& johanna för mig är ni allt äkta! saknar er bara er i den där fucking skolan-.-,JAG LÄNGTAR TILL FREDAG NUUU! haha roligaste med alla vi blir 22 typ bara luffar sen berättar jag inte mer ;)! *hemligt*, nu blir det bilder igen från idag på mig & sötaste marilyn !

mws & llydig


inga kommentarer vi har damp weknow!:D


twwiini

orkar inte lägga in alla,ska titta på idol !
/nevine


Kommentarer
Postat av: marilyn

hihi ja älskar dig nevine, du är mitt allt :)

men det kanske du redan visste (a) <3

2009-09-29 @ 22:12:24
URL: http://mwss.blogg.se/
Postat av: nevine

haha älskar dig också!

nej du vet jag visste inte det sötnos<3;)

2009-09-30 @ 14:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0