nevine nellie shawky

hej! nevine hära det var länge sen haha har längtat efter att  börja blogga så nu köör vi igen dåra!
hoppas det går bra för oss för båda vill ju det ;), jag har haft FULLT upp verkligen man träffar nya kompisar när man byter skola & läxor & sånt , jag har inte umgåts med jossan sepicellt mycket heller:/, men imorgon ska vi vara !
imorgon kommer min bror hit till stockholm från malmö naaajjs :D!,oj juste imorgon har jag skol foto ska leta efter vad jag ska ha på mig nu haha sen ska jag plugga no sk*t sen blir det tv !, mycket bilder & text kommer :)!
nu ska jag fixa allting sen titta på tv & sen sova bloggar imron på morgonen loovar !
/nevine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0