Min ringsignalslåt är..

Hejsan alla söta bloggläsare.
Nu har jag kommit hem. Jag gick ju till trånkan och mötte min mamma jag ska göra det imorgon också. Sen gick vi tillbaka till centrum och köpte:
1. rostbiff och potatissallad (mat)
2. panpizza till min syrra.
3. två packet isglass.
4. varsin glass till min syrra och mig.
5. coca cola.
6. blomma.
7. aftonbladet och tv-tidning

Det var nog allt. Men vet ni vad jag har för ringsignalslåt haha jag ladda ner den nu för det kom reklam och den på playahead och den var gratis det var denna låt...

... Fredagsmys sången :D haha har denn för skojskull och den är ju bra !
Men nu ska jag se på film.


Dagens film: confessions of a shopaholic

XoXo / Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0