inte sjuuk !:D

hejhej :)!, idag vaknade jag as tidigt halv 9-.- och jag somna halv 4 :), jag skulle till doktorn för jag hade ont i halsen haha hade tid kl 9.00, allt gick bra bara att jag fick sitta o vänta hundra år vill ju inte bli sjuk innan jag åker :), men iaf dom sa att jag inte hade halsfluss lr ngt sånt bara att jag var förylld tur;oo , men idag ska jag inte göra så mycket iaf nu men ska jag vara med bästeeevän som är unik på alla sätt haha love you bestfreind ! :), som alla vet åker jag 18/6 till marocko och kmr hem innan the voice & skolan :)!,josephine får blogga varje dag då :p, men jag bloggar där nere ifrån på internetcaffee, mobilen tas också med såklart ! , men ni får hare så bra i kalla sverige suckers ! sakna inte mig för mkt bara :D, kommer verklifen sakna er nadja, josephine, romina,maru,sokki,nazu,johanna  & många andra också :)
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0