- Kommer dö !

Hejsan bloggen.
Ja som jag sa i rubriken. Jag kommer dö ! Undra varför ? Det är såååååååååååååååå vaaaarmt. Jag kan inte änns andas ute ! Jag har badat i älvsjöbadet idag igen men då var min farfar och farbror och mina små kusiner med. Det var väll kul. Jag har typ badat hela tiden för det har varit så varmt ute. Jag åt en toast och en glass idag. Och sen kom min farmor när jag bada. Och då skulle hon åka med min farbror till WILLY:S och då ville jag och min kusin åka med så vi klädde på oss och åkte och jag skulle också köpa. Jag skulle köpa : Ett packet med 6 ägg och visp grädde. För vi ska äta pannkakor idag :) yeaah. Men det ska väll bli gott. Sen när vi kom tillbaka så skulle vi åka hem för dom hållde på att packa ihop allt vi hade med oss. Och när vi kom hem så hållde jag på att döö. Usch så varmt det är. Man kan inte tro att det kan bli så varmt i sverige när det har vart så kallt annars förra sommaren vad jag kommer ihåg ! Men nu ska jag lyssna på lite MichaelJackson låtar. Tryck på länken så kommer ni till hans låtar på youtube.com. Men nu ska jag göra det och sen duscha tror jag. pussssssssssssss, sssssssssssssssmack !
Glömde att ta bilder idag men så får det vara ibland.

XoXo  / Josephine.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0