- Hemma !

Tjena alla söta läsare.
Ja idag har jag ju vart på ikea, och ja jag och min familj handla :
- solkräm, en stol (vi ska köpa fler), ljus, bakform, kastrull, och lite mer jag gick inte med dom så mkt men jag gick med farmor och farfar och dom köpte :
- bäddmadras, 6 vinglas, 2 stora tallrikar (fat), solkräm & efter sol, kastrull, och lite mer.
Men nu så ska jag sitta vid datorn och sånt, och idag så ska vi äta min favoritmat ! Fläsklägg med potatismos ! DET BLIR ETT STORT YUMMIE ! ojuste jag åt en fransk hotdog och en bulle på ikea också ! :p men jag bloggar senare, ciao.

bilder som jag tog nyss (utom den första), enjoy.

Jag helt naturlig på kvällen, utan smink !

Stolen vi köpte.

Maten vi ska äta. Den ser äcklig ut men den är jätte god !



Dagens outfit :
Svarta leggins - ?
Grå tröja - h&m typ
Brun handväska - farmors väska

/ Josephine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0