- härligt !

Gud så härlig dag jag har haft idag !
Jag har vart och badat igen ! Haha men igår var det varmare i vattnet. Men det var ändå jätte skönt i vattnet. Jag bada typ 6 gånger. Men jag blev så jävla irriterad i vattnet för när jag ska gå i och doppa mig så kommer en tjej och och hon var med en kompis och hon peka på mig. Och den så sprang hon precis vid mig och jag fick allt vatten på mig !  Jag fick verkligen flipp. När jag simma längre ut så kom hon också och hon försökte få min uppmärksamhet på henne ! Men jag brydde mig inte. Och när jag gick upp då gick hon också upp. Och sen när jag skulle typ hem så skulle hon spela boll och då skulle hon kicka och spela cool, och hon kunde inte änns kicka en. Jag satt och skratta åt henne, men jag skriver mer sen om dagen. Puss ska duscha nu ! / Josephine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0