- gårdagen

ja jag har försökt att skriva om gårdagen men nu så skriver jag jätte kort och snabbt, igår var jag med Nevine, Ellinore, Louise. Och vi var på gården och hade grillkväll och vi grilla korv. Efter det så gick vi till centrum och vi fick skäll och då sprang vi för livet ! haha sen så gick vi ner igen till blåaparken för det var där vi grilla och då spela vi kubb mot ledaren och dom vann hela tiden, efter det så gick vi hem till Nevine men på vägen dit så kom en fullis och börja skrika och jaga oss och vi sprang för livet asså ! haha. Men då skulle Louise hem så jag, Nevine, Ellinore gick hem till Nevine men vi var bara där en kort stund sen gick vi till gården och var i tjejrummet och prata , och då kom Miriam, men hon gick sen efter en stund och då kom Sokaina och vi prata till roligt, men sen efter så skulle jag hem och då krama jag Nevine jätteeeeeeee länge för hon åker imorron till Marocko och hon ska vara där i en månad :o LÄNGE ? kommer sakna henne mest av allt ! sen så gick jag hem efter jag hade kramat Nevine länge, och Ellinore och Sokaina. När jag kom hem var klockan 21.30 och då var jag så bad sugen så jag bada och sen när jag badat klart gick jag upp och kolla klart på en film som mamma och pappa och syrran titta på. Och den var bra. Sen så gick jag och sov ! Men nu kommer bilderna från igår byebye, ojuste på dagen så var jag också med Moa Nevine Erika på mossen.
 / Josephine


Nevine & Josephine

Vi igen

Jag, Erika, Moa, Nevine på mossen

Nevine, Jag, Moa, Erika på mossen

Jag, Nevine, Moa, Erika, MÖRKT ?

Jag går hem :) hahah så gick jag , hahahahahha

Hahahhahahhah jag igen ! Nevine tar kort.

Jag ligger på mossen, jag vet jag ser konstig ut !

rest in peace mitt BI !

gårdagens outfit:
svart tubkjol - ginatricot
tights - h&m
blått linne - ginatricot
tjocktröja - ?

me

Jag tar farväl till Nevine ! :(
/ Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0