vem har du / ni blivit ?

shit , vad alla har forendrats , herreguuud ! orkar inte ta upp allt , men iaf just nu màr jag piss ( josephine tro inte att jag màr piss for det dàra ) men iaf det e att alla assà shit kan inte forklara sskit samma kmr endà mà dàligt tills allt blir brz igen dà da vrf vill alla bli sà jàvla stora o tro att dom e ngt bra att borja baxa , roka , dricka asà .... orkar inte inte mer  , kmr alltid àlska dig nadja & saknar dig o alla flickor men ni andra kan dra fràn mitt liv nu jag skiter i om jag e pà semester ni àr smuts tagga ! orkar inte med skit kompisar jàvla horungar som tror att dom kan forstora mitt liv tror ni att jag àr sà blond o idiot som er lr ?!, lyssnq brudar ni vet vilka ni àr hoppas jag !
: nadja , josephine , nasu , mirre, louise,jenni,maru,ellinore.d , daniu, sookii, romina, o nàra fler
tror jag , forlot men jag e skkiiiit sur ! , men bruudar glmr aldrig miinnerna haha , komr ni ihàg haha i skokkis trapp bussplinga pà lala dorrar alla va inte med men mànga men nu ska jag lugna ner mig lite o titta pà tv o àta godig
puss, nevine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0