oojj

ojj.... förlåt att jag inte skrev i morse vaknade ungeför 12 o halv ett va vi o badade i havet sanden var jätte varm idag !, josephine har skaffat sig en egen blogg men tror inte hon kmr skriva lika mkt -.- ! kanske skaffar mig en egen om inte hon ska skriva lika mkt !, men iaf louise åker den 26 / 7 o jag kmr ehm typ den 27 lr 28 så sjukt jobbigt vi har längtat efter att sde varandra hur länge som helst :) , men iaf ja saknar henne jätte mkt <3
upp o vänt :) usch va jag ser ut ! ( bild gammal )

lekte lite med hår spray :D , haha saknar dig

bild på mig louise & ellinore :p

älskar dig louise ryden !
puss, det var allt för idag / nevine


Kommentarer
Postat av: louise

saknar dig mest nevine, tråk att du kommer hem senare :'(,

i love u !<3

2009-07-13 @ 21:31:34
URL: http://sistertwister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0