Skit mysigt !

Hejsan bloggen min. Jag igår var jag ju på landet det var skit mysigt ! asså längtar till på torsdag för då åker jag och min familj till landet igen ! Men nu ska jag berätta min dag igår ! Först när vi kom dit så sprang jag upp tills altanen och där står farmor och farfar och jobbar lite och då gick jag in och la ner min väska i stora huset. Och sen gick jag ut och åt en macka var skit hungrig. Sen efter så la jag mig i hängmattan från brasilien för den andra är typ sönder men den är var skönare än den andra. Men efter det så ville typ mamma gå till bryggan för dom har gjort en ny brygga för den andra var skit smal så dom har gjort en skit stor brygga där flera kan vara på nu ! Sen så gick vi ner till båten och titta lite :) Sen så gick farmor och plocka blommor. Höhö. Och när vi går där så ser jag en tjej cykla förbi hon var typ i min ålder och det vra första gången jag såg en tjej i min ålder ! Omg ska typ bli vän med henne ! haha så jag har någon att vara med ! Men sen så stog farfar och hållde på med grillen och jag var utsvullten så då börja vi grilla och vi tänkte äta ute men då börja det regna så vi satt inne och åt. Och det var skit gott så jag tog med mig en matlåda hem med det ! Men sen efter så var väll kl. 19.30 så vi titta lite på tv sen så började ''Lotta på liseberg'' Och det var första gången jag såg det men det var väll bra och när det sluta. 21.30 då gjorde vi oss klara och så åkte vi. Det var faktist jätte mysigt där ! LÄNGTAR TILL PÅ TORSDAG FÖR DÅ ÅKER VI UT IGEN JU ! wiihuu ! Men nu ska jag inte blogga mer för ni blir väll uttråkade för det här var verkligen ett lång inlägg men värt att läsa ! Men nu kommer bilderna från igår. Jag är osminad !
enjoy.

Jag innan vi hade åkt.

Hela familjen på alltanen.

Jag med mina brillor. Jag ligger i hängmattan.

''blixt'' jag efter maten.

''blixt''

Här kommer bilderna på hur landet ser ut !
Hallen där man kommer in till stora huset.

vardagsrummet. ''stora rummet''

Köket. vardagsrummet och köket sitter ihop ! Fast det är bara en bardisk imellan.

Hallen igen. ''matbordet''

Gräsmattan

farmors och farfars hus. ''lilla huset''

Jag

usch hur ser jag ut. Men jag är utan smink !!!!!

stockholm. påväg hem

Jag. haha mina brillor ser ut som om dom är lila !

utan smink igen !!

Jag sitter i bilden.

Jag.

HOME.

Många bilden eller hur ? haha men det var alla jag tog.


XoXo / Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0