saknar..."/

hej bloggen ! nevine hära , nu kan jag skriva med öåä är på min brors bärbara data dom också har internet nu :D ! , jag bara sitter o tänker på ååååland :'( kmr ni ihåg flickor ? fan va jag saknar ! josephine kmr du ihåg hur mkt vi längtade  ? haha vi satt o väntade till den dagen vi skuylle åka 16 januari tror jag det va:p , shiiiiiit hahaha  (a) ssaknar , men idag vaknade jag kl  3 :p somnade sent igår typ kl 4 :), men idag lr nu ska jag duscha , fixa mig , klä på mig, ut & shoppa med min moster :), saknar skogås aså shit det är svårt att leva utan er :D haha men nu lägger jag ut bilder från åland :/<3
SAKNAR VERKLIGEN !
 bbk<3dbk

äter på båten :p, älskar dig syster !

nevine & josephine igen :)
'
ellinor , jennifer, josephine & jag
driiiiiiiiiiiv bild :p

frååååga inte vad vi göör  :D

nevine , ellinor , jennifer, haha
saknar allt ;/ !
'
nevine , jennifer, ellinore ,när
vi sjööng karoke fan va ppinsamt :p


puss så länge ,skriver i kväääll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0