Men ååh !

Hej bloggen.
Nu har jag varit jätte sur i några timmar fast nu har jag lugnat ner mig. Jag har ju verkligen längtat att åka till landet och jag trodde det var bestämt och det var det ju ! Men sen när min syster kommer hem så bah: NEEJ JAG VILL INTE FÖR DET BLIR JOBBIGT FÖR MIG. Asså det är en sak. Och då gick mamma in och prata med henne. Men min syster ville inte. Så vi ska tydligen inte åka dit. Och jag hada packat klart redan. Jag fick värsta dampen på henne. Hon ska jämt förstöra allt ! När vi skulle till bio då ville inte hon och då gick vi inte ! Men nu fick jag damp jag stog framför henne och slängde upp mina kläder från min resväska och grät och skrek ! Men hon förstår inte. Om vi skulle åka någonstans och jag vill inte då skulle vi ändå för mathilda skulle göra så vi skulle ! Asså hon förstör allt ! Så vi ska tydligen till landet nästa vecka typ ! Och på söndag ska vi typ till Eskelstuna och titta på djuren och E.M.D ! Aja ska stänga av datorn snart. Så puss hejdå. Godnatt !

XoXo / Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0