jag vet allt om ....

jag vet allt om ...


Vad har hon för hårfärg just nu? brunt
Färgat håret? nej inte dirrekt hon har bara haft mkt slingor
Vilka färger har hon haft? brunt men slingrat många gånger
Vad brukar hon använda för smink?  puder, läppglanss & mascara
Vad är erat första minne? dagis
Var bor hon? I skogås
Är du avunsjuk på henne? Alla skulle nog vilja vara som henne!
Vad heter hennes syskon? hon har bara en sara
När träffades ni senast? för 3 veckor sen ungeför ... jag är på semster :p
Hur träffades ni första gången? kmr inte ihåg det var på dagis
Vad går hon i för sporter? hon gick på fotboll men slutat
Vad brukar hon göra på helgen? shoppa,grönan,vara med mig :)
Vad brukar hon göra efter skolan?  Hem-äta nåt-läxor/data-
Har ni kramats? Absolut
Har ni pussats? många gånger
Brukar ni säga att ni älskar varandra? hela tiden
Har hon fräknar? Nej
Har ni kollat på film någon gång? ja ?
Har ni sovit i samma säng? japp många gånger
Har ni skrattat tills ni gråtit? Haha.. ja tills vi nästan kissat på oss
Har du sett henne gråta? Ja :(
Har hon sett dig gråta? Ja många gånger
Vad ska ni göra i sommar? ALLT MAN KAN GÖRA !
Hur länge har ni varit kompisar? sen vi föddes alltså i 12 lr 13 år nu :p
Har hon svikit dig någon gång? ALDRIG
Har ni pratat i telefon någon gång? Haha det gör vi hela tiden
Kommer ni vara kompisar om 10 år? Haha, vi kommer varabästavänner tills döden skiljer oss åt
Älskar du henne? Mer än allting på denna jord !
... Och sist, vad heter din bästa vän? nadja gasmi JAG ÄLSKAR DIG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0