JAG FINNS FÖR DIG !

DIN BÄSTA VÄN , SVARA OM  DU ÄLSKAR HENNE
Vad har hon för hårfärg just nu? brunt
färgat håret? aa till lite ljusare brunt och slingat
Vilka färger har hon haft? brunt
vad brukar hon använda för smink? mascara , rogue , läppglans
vad är erat första minne? första gången på dagis
var bor hon? skogås
är du avensjuk på hon? nej inte riktigt
vad heter hennes syskon? Aimen, ramzi, tarek, sharif.
när träffades ni senast? typ för 2 veckor sen hon är i marocko
hur träffades ni första gången? vet inte vi var små då :)
vad går hon i för sporter? fotboll
vad brukar hon göra på helgen?
vara med kompisar
vad brukar hon göra efter skolan? kompisar , fotbolls träning
har ni kramats? ja
har ni pussats? haha aa
brukar ni säga att ni älskar varandra? hela tiden
har hon fräknar? nej :p
har ni kollat på film någon gång? typ hela tiden
har ni sovit i samma säng? naaaj jag sover på golvet ^^ såklart !
har ni skrattat tills ni gråtit? det händer varje dag
har du sett henne gråta? aa faktist
har hon sett dig gråta? aa
vad ska ni göra i sommar? umgås, skratta, få damp
hur länge har ni varit kompisar ? 11 år
har hon svikit dig någon gång? nej inte vad jag vet
har ni pratat i telefon någon gång? VARJE DAG :O
kommer ni vara kompisar om 10 år?  JAA! FÖRALLTID !
älskar du henne? JA JAG ÄLSKAR HENNE MEST !
och sist , vad heter din bästa vän? Nevine Nellie Shawky
Nevine jag älskar dig mest, du betyder verkligen allt ! finns för dig i alla lägen !

XoXo / Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0