i miss you ...

jag kan inte sova jag tnkr pa en flicka ! , saga linnea husberg jag vill blunda o burja om shiet ska forsoka skrivz mitt allra besta min bror har oaa datan , e pa doligt humor flickan som fick mig att ma bra e borta fron livet nu lr ? saga kmr du ihog allt vi har haft lr ? allt shit det gor inte att tenka  igenom allt vet att det hart varit brok hit o dit ! men vi klarade det ett tag tills det sprengdes alltsa voran venskap vi var bestevenner ! du var allt for mig mitt hjerta e krossat jag vill bara krama om dig nu saga ! , jag vill leva mitt liv me dig ? vi sa foralltid ska inte tro pa foralltid lr jo ... bara pa tva foralltid nevine <3 nadja , josephine <3 nevine det e det enda jag litar pa , saga jag vill sega tack so mkt ! jag groter mer en att lee o jag e pa semester jag groter for saker som har hent for lenge sen men enda jag tnkr pa det hela tiden so nu var jag tvungen  att sega dte ..... i miss you !
xoxo en sorad nevine :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0