hur länge sover jag egentligen ?:p

haha hej det är snigeln hära :D ! , idag har jag inte gjort NÅGOT !, bara sovit jag vakna nyss  (a) hur länge sover jag haha snigel !, men josephine har inte skrivit för hon är och badar med casandra :), med min grannes kusin tror jag ? haha men hon skriver sen ikvääll , men idag ska jag bara packa o chilla idag kanske badar i poolen vem vet ;) , jag åker imron till casablanca vi hsr hyrt ett hus där nere det är sjuukt fint där :), ska bada o vara på vatten land typ varje dag :p ! men alla bilder som jag tar här nere kmr jag lägga ut sen nör jag kmr hem för jag har juh glömt sladden i sweeden hur dum är man (a)? , japp bloond i hjärnan ! ,men jag åker imron på morgonen kmr ha med min datan där också :p, så bloggar varje dag !!!!! <3,outfitt idag är : shorts och ett linne
kisses , neviiiinnneeeeee <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0