haha.

Hejsan bloggish !
Nu har jag duschat och sånt. För har vart i mörtviksbadet med Casandra :) så gullig ! Vi ska dit imorgon också vi är där med våra mammor och doms kompisar. Det var skit skönt i vattnet vi hoppar från berget så jävla läskigt ! hahahahha. Nevine jag vet inte om jag kan ringa dig ska försöka. Men jag älskar dig iaf syster. ÅÅÅÅÅÅH så jag saknar Åland 2009 ! Så jävla kul. Båten, när jag grät, grabbarna, poolen, natten, hahahhahhahh skönaste när vi gick upp på natten och skulle blåsa ut luften på tränarnas luftmadrasser. när vi skulle gå över jennifers madrass så gick ni skit tyst men jag lät som en flodhäst ! HAHAHHAHAHA och Linda (tränaren) vakna och vi ba: vi ska bara på toa så gick vi ut. hahahaha så jävla kul. glömmer aldrig asså ! Men nu ska jag inte skriva mer för annars orkar ni väll inte läsa eller ni kanske gör det men jag orkar inte skriva iaf ! haha. ooups glömde att ta bilder idag men vet ni vad. Min mamma väckte mig idag kl 8.30 och då gick jag ut och sprang runt hela skogås :) visst är jag duktig ? jag har sprungit/gått i 3 dagar nu ! Borde fan på en belöning men jag ska fortsätta så nu. puss.

XoXo   / Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0