haha :p

shu bloggish o alla andra :p, idag badade jag i havet haha skir roligt sjukt stora vogor sen blevjag sol brend igen ! -.- jag hollddeeeee paa drunkna :p asa jag kan simma men jag hollde i min lillebror sen kom en skit stor VOG ! sen sa sleppte jag min lillebror o hamna under vattnet o ngn trampa pa min lovar jag fick panik min jerna belv helt varm haha :p , men sen tog min store bror upp mig :D,men nu har jag ettit o duschat sen nu ska vi ut :D pa ngn sak o go pa stranden o promenera haha ni merker att jag skriver som en kratta haha men sitter pa min kusins data som serkert alla vet o denna data har inte aoo :p, bilder kmr jag LOVAR !,en gammal bild for ni :)
puss, nevine vill HEM !

orkar inte en sekund utan dig ? ,
(gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0