forlat...

bloggen att jag inte har skrivit pa lenge assa jag har varit inne typ varjedag :p men har verkligen inte hunnit skrivit for mamma kopte internet till min kusins berbara data so nu kmr jag skriva VARJEDAG :D forlat mig alla lesare pluuus JOSEPHINE :D , o juste jag o josephine har bytt namn pa pea jag heter llydig @ & ollydig@ e josephine :D , nu ska jag beretta om min dag ! , idag vaknade jag dirket te datan chattade med josephine (aa) beroende av henne ! , sen ville hon ha ngt nr att ringa hit for hon har forsokt fo tag i mig :p  sen gav jag min mosters nr hon ringde o vi pratade cirka 10 min for jag hade brotom skulle till vatten land :p haha Xd jag badade inte :( hah hade ont i huvudet sen tenkte jag for mkt pa sverige, stockholm, skogos,o brudarna  hahaha o juuste idag sog jag en sverige bil med helt svenska menniskor hahahah jag blev as glad :D , men nu ska jag chatta oo fixa lite saker po pea :D, internet her e skiiit segt -.- men aja , josephine syster & nadja besteven lever for er !, skriver imron da :)
puss , neviiiiiinneee <3 f.d shawky @



jag i bilen poveg till frankrike :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0