BEST FREIND !

nnnawis! just nu satt jag o làste nadjas blogg shit va soet  hon e , jag e pà cp datan just nu kan inte skriva med oaa hahah , men iaf hon skrev om mig (aaaaaa) nadja love yooou bestfreind vi har levt tillssammans hela vàra liv ! inga problem med dig elskling tvekar inte en sekund med dig ! redo att offra allt o har alltid varit det , dagis, forskolan, ettan, tvàan; trean, fyran;feman, sexan hamlade du i 6A O JAG 6B men vi var med varndra hela tiden enda o nu byter jag skola :( , kmr sakna dig mest av alla dom  dera cpna haha o dennis o johanna :) , men for de kmr jag inte  lsuta vara med dig ! vi ringer varje sekund till varndra sà làtt att slà dit nr haha du betyder mest besteven
smexiig.blogg.se nadja gasmi mest elskad !, stàll fràgor om ni undrar ngt ;p
( bild pà oss kmr imron gammal men endà fin !)
godnatt nu bebisar ses imron , sjuuukt trott efter allt berattar allt imron forlot for dolig upptadering har intre orkat haha semster ska man ta det lugnt men skerpper mig LOVAR ! nr jag  kmr hem dà kan jag iaf skriva odentligt forlot ..
josephine jette fin header tack <3 !
godnaatt,
puss , nevine :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0