- Ojdå.

ojdå förlåt att jag inte har skrivit. Men först gick jag till trånkan och sen tillbaka en lång väg. Och sen så duscha jag. Och sen åkte jag till city gross och åt på donken och sen stor handla. Och sen åkte vi till min framor och farfar och fika. Och nu är vi hemma. Så nu ska jag titta på en film. Så puss. Här kommer bilderna från när jag gick till trånkan.

Jag försöker blåsa upp ett tuggumi men det gick inte så bra :P

Jag går.

Precis där på det stället så luktar det ny bakna bullar ! ååååh så gott !

Jag.

typ gamla nynäsvägen ! iaf. vägen till trånkan.

Gud så fint va ? påväg hem från trånkan.

samma. fast taget åt andra hållet.

Hahaha jag och min syrra. Vi ser hemska ut för vi är så trötta och svettiga ! Mamma är fotograf !



XoXo / Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0