- Gammaldags.

Hejsanhejsan.
Nu har jag vart i gamla stan och jag åt gammaldags. Haha det är med 3 kulor, grädde, topping, nybakad strut ! MUMMS ! och mina glasskulor var: daim, regnbåge, hallon sorbét. Gud så det var gott fast jag åt typ bara halva glassen sen så fick min syster den. Haha :p Men nu ska jag lägga upp bilderna så ni får se dom jag tog idag.
ENJOY.

Gamla stan

Haha jag står där vid lampan :p

Den knarande trappan !

Suddig.

Fick inga bra bilder för det var massor med folk runt om och då är det pinsamt att knäppa kort !

Min glass men precis på den bilden så ger jag den till min syster.

Haha bara mitt öga.

Haha typ samma fast den blev suddig.

Jag går.

Har inte redigerat bilderna.

XoXo / Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0