- Fladdermöss

Ja hejsan. Igår kunde jag inte skriva något för var ute på kvällen/natten. Jag var ute med Mathilda och Marutzella. Och ja vi gick ut vid 23.00 tiden och då var vi ute och vi blev skit rädda och sen skrek vi hela tiden. Så det kom ut folk och börja skrika till oss . hahah. Men sen så titta vi på fladdermössen och prata om allting ! och jag hade vitt/grått på mig och dom attakerar såna färger och då sprang jag in och byte om till svarta kläder :D hahhaa. Men sen så kom vi in kl. 01.00 men mina föräldrar hade inte änns lagt sig. Men aja idag ska jag typ till Skansen och titta på djuren och sånt. Men ni får ha det så bra alla pussungar. c'ya

XoXo    / Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0