vädret ;D

shue, hann inte blogga igår haah sjukaste dagen tyyp :) , vi gick o bada i sjöängen igår sen kom min bror o hans kompisar typ o nåra andra sen bada vi en stund med dom sen gick vi hem till ellinore för hennes pappa har bykt en pool så vi bada i hennes pool men för att komma hem till henne fick vi gå upp hahah kan inte förklara men en SKIT jobbig väg :p , men vi klarade det ! , sen skulle vi sova hos ellinore men sen fick inte josephine för hon sov hos mig dagen innan sen gick jag o josephine hem från ellinore för vi skulle äta sen gick vi ut vid typ 21.00 lr ngt sen gick vi bara runt som vanligt sen tagga vi te mossen o träffa nåra andra kompisar där sen taggar alla vi hem te mig då kmr sokki o amss vi  va hos mig med amss hund också sen tagga dom sen pallade vi inte gå till ellinore så vi sovde hos mig igen !:p , för klockan blev för sent typ o man måste gå långt :oo , men nu berättar jaf vad som händer idag :) idag ska jag åka o bada ngn stans med min bror :) , bara familjen tror jag  =), sen på kvällen lr senare idag är jag väl med ngn kompis haha :p men nu ska vi äta frukost josephine lägger ut bilder fån badet idag !
/ neviiineeeeeeeee <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0