...

YES NU FUKNAR MITT INTERNET ;D!

är just nu med den sötaste marilyn, vi ska ut nu vi har ätiti lite mellis sådär men jag väntar på josephine hon ska lägga in alla bilder! ooh hon skriver aldrig *sucks* :/, vi måste seriöt börja skärpa oss nu detta är allt vi måste göra!

*byta design den här är gammal & ful ( jag som gjorde den för länge sen -.-)
*börja skriva OFTARE !
* uppdatera mkt bilder & inlägg

jaja...här kommer lite bilder från i föreigår & nåra gamla bilder.

ni är min vardag!

HAHAH, kan inte sluta garva :o

titta inte på mig.. henke ida nicke jossan fotograf !

OMG! titta inte skiter i hur jag ser
ut haha vi lekte inne på br ;)


vi äär såååå FULA :D

älskar dig twiini !

homie du är bäst !

nu var det för många haha !
ses ikväll nu drar vi ut ;)
/nevine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0