- Älskar låten !

Tjena tjena.
Ja idag så vakna jag 13.00 :o och jag somna 02.00 igår för vi kom hem då ! haha vi har haft skit roligt på midsommarafton ! Först när vi kom dit så åt vi prinskorvar och köttbullar och potatis, sill och sånt som man äter på midsommar ! Aa sen så lyssna vi lite på musik och titta på tv och titta på gamla fotoalbum, haha så jävla roligt ! Men sen så var klockan 18.00 typ och då börja vi sätta på grillarna för vi skulle grilla. Och då grilla vi, fläskfillé, torsk, antriko, och sen till stekt potatis. Det var jätte gott men jag åt fläskfillé på spätt ! Och sen när vi åt så kom farmors grannar för dom var lite försenade. Och då hade vi jätte kul, men sen när vi satt där så kom mina kusiner och min farbror och hans fru, och då kom dom och fika och då grilla vi mascmellos (stavning) och åt jordgubbar med grädde :) det var jätte gott, sen var kl 10.00 typ och då gick mina kusiner och dom hem, och då var det bara farmor&farfar, doms grannar,och min farmilj kvar och då plocka vi undan allt för vi satt ute, och sen så gick vi in till grannarna, och dom heter Lisa och Peter, och då hade vi jätte kul, då dansa vi fullt upp och åt chips och godis och då dansa jag för fullt min älsklings låt blev : Håkan Hellström - Visa vid vindens ängar, den är så jävla bra ! kan inte sluta lyssna på den, lyssnar på den nu ! Åååh så den är bra ! jag dansa från 10.00 till 02.00 ! hahah jag dansa i 4 timmar ! hah :) men det var min dag, men nu så ska jag bara sitta vid datorn, det blev inga bilder igår för jag hittar inte min mobil så kunde inte ha med mig den ! men jag skriver om denna dag ikväll typ, Men JAG SAKNAR DIG NEVINE HUR SKA JAG KLARA MIG ! JAG ÄLSKAR DIG MEST SYSTER ! <3
ciao / Josephine.


Håkan Hellström - Visa vid vindens änglar
det är min låt, lyssna på hela !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0