godmorgon (?)

hhaha godmorgon lite sent att säga godmorgon men va uppe nästan hela natten kunde inte sova , drömde massa saker :p , men blir inte långt inlägg jag ska dra o bada som vanligt , 37 grader är det här just nu :), ni märker att jag skriver med åäö haha min bror lätt mig sitta en stund , bjuder på två bilder , en gammal en ny :)
juste har ändrade planer :( , vi åker till barcelona efter marocko min storebror är där men vi är inte där länge
hälsar på min sötnos noam ( min brors son ) , han älskar josephine haha han kan inte söga hennes namn så han säger tossan :D , men iaf många har undrat på playahead om josephine o jag är lika gammla men det är vi inte hon är 97a o jag är 96a inte så mkt skillnad men nu vet ni det ;)
outfitt today !
* kort kläning
*bikini :p

jag tog den för fem min sen (saknar er bruudar)
 
jag kommer alltid vara din faster sötnos älskar dig !
(gammal bild )


puss skriver senare ,
/ nevine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0