-

tju ! , bloggen skrev inte igår när jag kom hem hann inte lr rättare sakt orkade inte :p , det va rätt nice men på slutet blev det tråk -.- ellinore blev slagen shit va arg jag blev haha ! men sen på kvällen fick jag åka hem helt själv ! vet ni hur rädd jag var det var bara massa gubbar som satt på tåget (a) , haha men iaf alla brudar var me mig så klart hade vi det bäst men fett mycket fjortisar överhela UNG08 herregud ! fick panik ... men idag kanske jag åker in igen till ung men senare kanske annars åker jag & louise in imron dit :) , men aja här kmr typ 3 bilder hann  inte ens ta flera det ända man hörde va min mobil är baxxad så klart man är rädd då ! ojj det plingade på dörren vänta .... ooh det var bara min brors kompisar ! :( , haha men idag ska jag vara med louise ska fixa mig nu duscha, sminka mig o sånt you know(a)
bye !
/ nevine <3

man ser suddigt för det börja ju regna :( !

SL <3 SL

efter hon typ blev slagen :(  , men ser lite tosse också ,<3

det va alla :o haha visst lite men lovar det ska bli mer idag o imrån
är trött o latt just nu
...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Varför blev hon slagen? :(

2009-08-14 @ 23:30:16
URL: http://soeurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0