bästevän

jag ryser... nadja bästevän vi levde alla våra år tillsammans alla 13 år tillsammans det var vi två motvärlden!
jag saknad dig& du är mitt allt, jag vet att det inte har varit så bra just nu för jag bytte skola,jag lovar nadja
ingen är som du & ingen kommer någonsin ta din plats när du säger " nevine bästis saknar dig :/ " då rinner
en tår jag tål inte det... att vi inte umgås längre så som vi gjorde du var fan mer än min syster? jag umgicks
med dig mer än mig familj alla minnen tillsammans sen dagis fattaru?,det är otroligt 13 år & vi har aldrig bråkat
det är fucking äkta vänskap, att gå runt en dag utan dig är otroligt tungt du ska bara veta hur dåligt jag mår
utan dig..:/, vi bråkar inte vi snackar vi umgås ibland då menar jag ibland det är sorligt för du är min bara min
bästevän jag är bara din nadja gasmi ingen kan komma imellan oss jag lovar ska kämpa tills den dagen
allt blir som förut, det var du som stog på min sida det var du som alltid fick mig le när jag var ledsen
det var duuuu & jaaaag ! , det spelar inget roll vad som fuck händer jag kommer aldrig sluta älska dig!
du är värd mer än äkta guld, jag släpper dig inte jag lovar det ska vara du & jag 1000år till det lovar jag!
det kommer ta en evighet att fatta " ja.. jag bytte skola " det kanske var det som förstörde ? jag tror det .:'(
har fucking dåligt självförtroende nu det känns som jag förstörde allt? när du kom till mig i skolan varje morogon
började jag skrika NAAADJAAA :D ! & var skit glad vad gör jag nu jag tänker när alla kommer till mig i skolan
att det är ngt som fattas det är ju dig jag tänker på hela tiden det är dig jag saknad det är du som ffattas i mitt liv
just nu nadja jag lovar ska kämpa ska göra allt för oss nu!,men det är sjukt svårt för nu har man nya kompisar & allt är på nytt , innan i skogåsskolan hade vi samma raster & samma lektioner samma läxor allt likadant, nu har allt förändrat du ska veta att du är så saknad min bara min min min min bästevän inget ska komma imellan oss nu!
nadis <3 nevve kommeru ihåg ? haha saknar dig världens mest äktaaste vän!, kommer du ihåg när jag var ledsen skrek jag till alla " vafan äre bara nadja som är så äkta ?" det var du som fick mig skrratta & le! jag lever för dig då ska jag också dö för dig älskling!du får min puls att pumpa,du är mitt liv helt enkelt jag kan inte beskriva dig med ord
DU HAR DEN STÖRSTA PLATSEN I MITT HJÄRTA !

att tre ord kan ge en sån stor beskrivning : jag älskar dig !





i love u my bitch..

Kommentarer
Postat av: Nadja

Naaw <33 Jag älskar dig bästavän , inget kan komma emellan oss! <3 Du betyder mest gumman . Saknar alla stunder med dig och nu när vi umgås ungefär 3 gånger per månad så känns det ändå inte som det är vi liksom som förut :/ . men ajah kommer aldrig släppa taget om dig sötnos . du är mitt hela fucking liv . Sluta skriv sånt här okej? blir bara ledsen då :/ <3 Tänker på dig varje dag bästavän , Älskar dig mest och kommer alltid att görah ! Önskar att det var som förut när vi gick i samma skola och vi var alltid med varandra efter skolan kommer du ihåg när jag dennis johanna och några fler gick och sa till alla att våran pappa hängde från taket ? :) <3 Saknar dig verkligen . Du har nya kompisar nu och jag hoppas verkligen att dom är glada , för du är verkligen en vän som alltid finns dära !!! <33 Miss you honey:'(

2009-09-29 @ 21:55:16
URL: http://smexiig.blogg.se/
Postat av: nevine

nadja seriöst JAG BÖRJAR GRÅTA !

vi ska inteprata om våran undebara vänskap hära!

du ska bara veta du är du du du är mitt liv!

2009-09-29 @ 21:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0