rubrik

hajhaj , nevine häära detta är ju min o josephines nya blogg :) ! idag har jag inte gjort så mycket packat eftersom jag ska åka till marocko den 18/6 :(:), så josephine min älskade syster får skriva o jag skriver juh ibland på internetcafee där nere:p, men iaf idag var också min storebror hära från malmö han kom igår så vi gick ut på en promenad jag och han o hans tjej och deras barn ( JAG ÄR FASTER :D ) det var jäätte mysigt han visade mig vart dom bodde när dom var små och så gick vi in i en skog där dom hade bykt en koja när dom var i min ålder hahah så roligt att se men efter det så också jag te haninge en snabbis:p, mamma hade handlat kläder till mig ett par byxor vita jeans och en tröja och en smink väska :), men byxorna var för stora så jag och nadja åkte och byte byxorna och så köpte jag ett randigt linne men imron ska jag inte göra så mycket vara hemma o fixa och vara med familjen men senare mot kvällen träffar jag nog nadja min bästevän !<3, dagens outfit mjukis byxor och ett linne och en kofjta , kolla vädret fan! tråkiiigt, men nu ska jag inte skriva så mycket mer lägger in bilder imron från idag :)
älskar dig josephine !<3
/ kisses ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0