nadja gasmi :)<3

shushu nevine hära :), vi tittade aldrig klart på filmen men vi förlåvade oss hahah (skojj ) :p, vi skulle baka o jag skulle paka klart , vi gick upp i mitt rum o josephine hjälpte mig att packa klart tack !<3, men sen ringde josephine sin pappa o han sa att hon skulle hem o äta så kom pappa precis hem när hon skulle gå hem så hade han köpt mat till mig o mina syskon & mamma :D, jag fick det jag ville ha SHUSHI (stvaning) hahah ingen i min familj tkr om det bara jag :D, så jääävla gott :)! , men nu ska jag chatta med bästevän(nadja gasmi ) vi har lixom aldriiig bråkat o vi har känt varandra 13 år ;oo det kallar jag ääkta vänkap !:D ska vara med henne imron men först ska hon åka o köpa the sims 3 :p, men hare bra nu ska jag inte skriva mer skriver ikväll :)
ENJOY.


ni såg alla bilder från idag på förre inlägget fråån josephine men denna bild berättar hur vi såg ut hahah Xd vi skulle nt ha ngt smink ALLS idag haha roligt roligt :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0