ikea -

Ja nu är jag hemma igen från Ikea.
Vi handlade lite nya grejer som vi behöver in the kitchen.
Och nästa vecka får vi SOMMARPENGAR ! yeah.
Då ska jag shoppa loss alltså. Men nu ska jag lägga upp bilderna som jag tog från ikea. Det blev suddiga bilder för min syster kan inte knäppa kort ! Så aa men ni får nöja er med dom bilder ni får !
ENJOY.

Jag och syster i bilen.

Mina ögon.

Jag i bilen.

Lipa.

Jag kom aldrig upp !

Skön soffa.

Haha jag och min syster var borttappade på ikea ! :o

ZEBRA IN MY HEART !

Haha fråga inte vad jag gör !

Jag somna på en jätte skön matta.

Ikea's goda mat, fast jag åt typ ingenting !

Sist men inte minst, IKEA FLAGGOR !


/ Josephine, lite många bilder jag vet !

Kommentarer
Postat av: Elli

Cool blogg ! =D

Spana gärna in min. :)

Kram

2009-06-26 @ 16:16:06
URL: http://hetbrud.blogg.se/
Postat av: ida.

fett fina ögon jossan, och alla bilder då men ja :P haha <3

2009-06-27 @ 14:15:15
URL: http://thebabys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0