..

Ska dra till ikea nu igen.
Det blir bilder på ikea men det blev inga bilder idag från stranden för jag glömde mobilen hemma, typiskt mig !
Men nu ska jag dra, ni får dagens outfit senare. Ojuste jag glömde att säga att när jag stog i duschen så ringde NEVINE ! gud så jag saknar henne ! Så jag gick upp och klädde på mig för jag var ändå klart, och så ringde hon mig igen för hon skulle göra en sak, och då så fick jag henne nummer dit ner till marocko och hon hade inga batterier så jag ringde och jag fick prata med hennes pappa och det. Alla hälsa till mig. Men nu ska jag åka. puss.
/ Josephine.


det står: min och nevines förlovningsring. Jag älskar dig föralltid bästabästabästvän ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0