ÅKER IMRON :O 18/6 BRUUUUDAR ?:(

jääpp nu vare vääl dags att söga godbye (a), åker imron :(, bruudar ni är mitt allt vafan så jäääävla ääkta !, men iaf imron så åker jag  vid 10 på morgonen , såå ellinore desilva kunde sova häär haha :D<33, idag har jag inte gjort mkt varit med dom bäästa (BRRUUDARNA ) såå klart vi har haft skit roligt först va vi på utö med nåra fler än vi tjejer de va alex browne , min bror aimen , & ladjiii :D, skiit roligt vi badade körde mini golf åt på resturang haha sen när vi kom hem stak ja hem & duscha sen gick jag till ungdom va där med brudarna snacka lite :), sen gick vi till sokainas port och tjuvplingade inget liv haha skiit roligt vi plinagde eaxkt på alla dörrar sen kom en naken man ut från dörren ahha faan va skabb han va blev skit rädd så sprang upp så ramla ja i trappan sen när ja kmr upp så står ngn annan där haha så visste nt va ja skulle göra så kuuuta ner haha xd , men sen tog en kvinna tag i jossan & skrek på henne jag bah skrek på den där kvinnan haha XD ! så jossan fick allt skit :o :p, men nu ska vi titta på tv & äta jag skriver imron innan jag åker ;(, kmr VERKLIGEN SAKNA ER SÅ FUCKAT MKT  :'(!<333333333333, louise,ellinore,nadja,josephine,sokki,elli,& nååra fler :p
bilder från idag kmr imron mimn fkn sladd fuckar upp sig:S , men ni fick bilder från igår ? gå längre ner så ser ni josephine har lagt in doom :)
puss,nevine

1 månad utan dig :o ?, kmr att sakna dig & alla andra bruudar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0