- Badat.

Tjenixen.
Förlåt att jag inte blogga på morgonen men det var för att jag vakna 11.00 och då så skulle jag gå till min mammi och hennes kompisar, och dom var nere på mörtviksbadet och sola så jag gick dit ner och bada lite och sola såklart .. Men nu har jag kommit hem jag kom typ hem klockan .. 14.00 ca.
Ja och sen när vi kom hem hoppa jag in i duschen för kände mig så smutsig efter jag badat i sjön. Efter det så titta jag lite på tv, men sen orka jag inte titta längre för det fanns inget bra på tv, så jag tänkte sätta mig vid min syrras dator men då säger hon från ballkongen, - Du kan få sitta här nu ! Så jag gick ut till datorn på ballkongen och mathilda lärde mig hur man gjorde sån där video som kommer komma där nere om det går ! Man får hoppas.. Men nu så sitter jag har och är dö hungrig ! Haha men mammi håller på med maten typ nu för jag hör henne från köket .. Vi ska äta, grillkorv m. stekt potatis och stekt ägg. Haha bara stekt idag. Men nu ska jag lägga över bilderna till datorn som jag tog idag från stranden, och så ska jag lägga in bilder som jag tog nyss.

Här är en bild på mig när jag sitter på ballkongen med datorn. Jag är osminkad tyvärr.

När jag ser den här bilden så tänker jag på SOMMAR !

En bild från igår som jag glömde att lägga in.

Videoklippet jag gjorde till Nevine.


Tjinge Ling / Josephine

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh ! vad gulligt gjort av dig josephine vill också ha sen sån kompis som nevine & dig :( !

2009-08-14 @ 10:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0