syster !

syster , m herregud ! har aldrig i mitt liv varit ifrån dig så här länge shit va jag saknar dig ! haha ah jag kmr älskliiing jag kmr men inte nu .... haha lääängtar tills jag träffar dig jag har bestämt vad jaf ska göra första dagen när jag kmr hem ! , springa till centrum o möta josephine haha vi möts alltid där (a) , sen ska jag köpa conviq sen GODIS xD , sen ska vi till min bror haha sen bada i sjöängen sen på kvällen ska  jag typ träffa bästevän nadja ! , haha miiin dag !! när jag kmr hem vill hem nu lixom drööömmer hem haha ! (aaaaa) , jag skrev inte idag vet (a) , hade inte tyyp tid ! va hos min moster o va ute haha , orkar inte skriva mer skriver imron om allt ! , älskar dig jospehine broden <3
puss, nevine :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0