RUBRIK

Hejsan alla söta bloggläsare ! Det är jag Josephine här. Idag var ju jag i gamlastan. Haha som igårkväll !
Vi hade det jätte mysigt ! Min stora syster Mathilda var inte med för hon sov bort typ hela dagen ! Så vi åkte utan henne. Och idag fick jag mina sommarpengar ! wiiihuu. Jag shoppade lite saker som ni ser i inlägget här neran för. Det var lite bra saker som jag behöver. Men ska shoppa mer för jag har liksom 715 kr kvar ! För jag fick 800 kr. Det räcker för min del. För jag visste att jag skulle få det för det var det jag ville ha ! Min syrra får också det. Men därimot så betalade mamma min svarta kofta. Haha lycko mig. Jag hållde liksom fram en hundralapp men mamma betalade istället ! Men när vi hade köpt min kofta och mamma hade köpt sitt så gick vi till det där glassstället där vi åt glass igår. Min pappa skulle inte ha något men jag och mamma tog en milkshake. Mamma tog en polkagris milkshake. Och jag tog en daim milkshake båda var verkligen goda men min var godare :D haha. Man får liksom välja mellan alla glassar som finns. Man får inte bara välja liksom typ som på mc'donalds nejnej som igår min syster tog en pistachmilkshake ! jag tyckte den var äcklig ! Men iallafall. När vi hade druckit upp den så gick vi och köpte min shutter och sen gick vi in på Gina Tricot jag hittade ett jätte fint linne som jag ska köpa senare men någon kompis ! Och sen gick vi till glitter och där hittade jag mitt armband, hårnålar, hårsnoddar, örhängen. Och efter det så åkte vi hem. Eller först så åkte vi till ica maxi och köpte mat. Och vi ska äta. Nån potatismos med någon ost i. Och mamma och pappa ska äta fisk men jag och syrran ska äta fläskfilé. Och imorgon ska vi på resturange typ. För imorgon så är det mammas och pappas 1 års dag ! Grattis i förväg. För dom gifte sig förra året den 5 juli. Gud så mysigt det ska bli ! Men nu så ska jag sluta skriva för det blev verkligen ett långt inlägg haha. Ni kanske redan har somnat menmen. Detta var min dag iallafall.

Jag med mina Shutter.

Kolla vilket fint tak !


XoXo / Jossie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0