R U B R I K

Hallojsan.
Nu sitter jag här och är så hungrig så jag kommer spy ! Asså har inte ätit något idag ! Vi ska äta carbonara mumsilumsi ! Jag har bara snaskat i mig frukost och en körsbär och nu när jag kom hem fil och flingor men det är ingenting jag vill ha RIKTIG MAT ! men iallafall, idag har jag vart och ''badat'' haha när vi skulle möta jejje så var det lite moln på himlen sen så när vi var vid jejje där vi skulle möta henne så sa hon att vi skulle till henne. Så vi gick hem till henne. Och precis när vi stängde dörren så öste det ner regn ! haha tur vi hade. Men sen kom cassie och alla och då blev det lite finare väder. Så då gick jag, cassie, jeppe ner och bada i mörtan. Gud så skönt det var i vattnet vi bada typ i en timme och hoppa från berget och det ! Och det var min dag fast det hände lite mer kanske berättar det sen. Men nu ska jag gå och titta om maten är klar för jag orkar inte skrev mer ! puss.

XoXo / Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0