Bestämt ..

Hallojsan bloggen.
Japp nu är det bestämt att vi ska åka till Landet imorgon. YYYEES. Har verkligen längtat. Jag har packat klart och allt nu. Jag packa typ med hela garderoben. För vi stannar där ett tag. Vet inte hur länge men länge iallafall. Men kommer inte ha tillgång till dator. Men jag kommer mobilblogga iallafall. Smsa och ring så mycket. Smsa mest på kvällarna för då har jag typ ingenting att göra. Men imorgon kväll när vi kommer ut då är det pubafton och då kommer jag inte smsa så mycket tror jag. För det är så hög musik och så så kommer inte höra. Menmen .. Dom som inte har mitt nummer fråga på mig pea (ollydig@) för ni kanske får det då om ni frågar lite snällt ! Men nu ska jag inte skriva mer ! Ska äta lite fil och flingor. OJUSTE ! Idag när vi var i täby centrum :s haha vet inte varför vi var så långt ifrån. Men iallafall. Då såg jag ett par jätte söta skor på ''Dinsko'' skit gullig verkligen ! Dom ska jag köpa. Dom kostar 199 :- Och sen så ska jag köpa ett par jeansleggins. Dom finns på ''Kappahl'' på barnavdelningen :$ ''pinsamt'' Men jag är fortfarande ett barn så aa. Men dom var verkligen skit snygga dom satt på en skylltdocka och jag trodde det var riktiga jeans. Men när jag kände på dom så var det leggins. Och dom satt verkligen skit bra. Tighta och allt ! Så dom ska jag köpa också. Dom kosta 149 :- tror jag att det var ! Och sen så åt jag på taco bar ! mums. Gud så gott det var jag tog. ''Natchos, The lux'' Skit god ! Men nu ska jag inte skriva något mer för annars kanske ni somnar. Men aja. c'ya!

XoXo / Josephine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0