16 dagar & i'm back ;)

haha lr tror 16 dagar iaf men jag åker härifrån om 16 dagar om jag har räknat rätt (a), badade sååå skönt men jag har aldrig i mitt liv sett såna stora vågor menar allvar ;oo , jag bahs tog o titta på en skit stor som kom imot mig ahhah trodde jag skulle dö men jag har en hjälte me mig haha min bror :D ,  han typ slängde sig o tog i mig i armen hade man inte tur dära :p, nevine brukarr ju bara stå o titta på när ngt händer lite blond i hjärnan är man ju :p, jag har också blivit lite sjuk :(, förkyld såå typiskt när man är på semester :( o juuste märker ni att jag skriver med åöä hahah Xd , ska inte  skriva mer kanske går ut o tar en sväng med familjen på ett caffe lr ngt aså nu här i marocko är allt öppet som dagen aså alla resturanger o caffeterier som finns :p , det e så roligt för i skogås är ingen ute o springer runt så där kl 3 lr 4 på natten hahah , men vi hörs väl :)
puss,nevine <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0