- Neeej

Hej bloggen min ! Josephine här. Neej nu skunker vårat statestik ! Vi hade skit bra förut men du ligger vi illa till ! snälla fortsätt kommentera och beskök oss ! Vi ska komma upp till topp 1 på listan haha !
Men nu sitter jag här och tittar på en serie. Den är skit rolig. Jag gjorde frukost idag. Höhö visst är jag duktig ! Men idag vet jag inte vad jag ska göra ! Det är sol men det är ändå värdens största svarta moln på himlen ! Men herregud såg ni hur det ösregna igår ! Det blev översvämning i våran källare så vi ska ringa till huge för det här är 4:de gången det händer ! Men aja iallafall. Nån som vill ut ? Nästa vecka åker jag till landet wiiiihu ! LÄNGTAT. Och då är det pubafton också yesss. Lite fest blir det när ajg kommer ut också. Vet inte hur länge vi stannar där men kommer inte ha tillgång till dator ska Jag mobil bloggar för jag har mobilen med mig så dom som inte har mitt nummer synd för er men ni kan fråga snällt på min pea: ollydig@ men jag ger bara till nåra jag vill ge till ! Men ska duscha nu. c'ya

XoXo / Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0