we <3 shopping !

hej våran sööta blogg ! , vi har nyss kommit från farsta shoppade ju såklart ÄLSKA KLÄDER ! :) , vi kommer lägga ut lite bilder från idag senare ikväll ! vi vet att vi aldrig lägger ut bilder med det går inte för mig så skyll på josephine :p ,idag hare varit en skoojjig dag haha har skrattat tills vi NÄSTAN kkissa på oss och jag nevine tappade glass över hela mig själv & josephine & i hela bussen hah (a) , sen när vi hade gått av bussen i skogås centrum träffar vi min bror o hans kompisar o josephine såg ju en av min brors kompisar då blev hon helt dum i huvdet eftersom hon tyckte han va fin så hon börja skrika på marockanska FAN VA FIN DU ÄR !! , o massa annat hah o min bror bah skratta hon är helt j*vla dum i huvudet IBLAND bara ! :p , jag är ju såå j*vla BÄÄST !, men nu taggar vi till sjöängen som VANLIIGT :p , hare bäst sötnosar
pussar / nevine & josephine ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0