shit !

Hej sweetheart !

Förlåt för värdens dåligaste uppdatering ! Men jag asså har inte orkat + har varit med Nevine + har varit sjuk ! Men aa, nu ska jag berätta om gårdagen. Först jag vaknar kl. 06.00 att jag mår illa, och då går jag upp och dricker vatten för jag tror att det ska gå över, men sen när jag har gjort det, och är i hallen, och då känner jag bara att jag kommer spy, och vet ni, Jag gör det också ! Och mamma och pappa vaknar och tror att jag häller en hink med vatten på golvet men sen när dom kommer så spyr jag ! Jag svär jag spydde typ 3 liter ! Haha men efter det så gick jag och la mig igen, sen så skulle jag på toa, och precis då går pappa, för han skulle jobba, och då precis så spyr jag igen ! Fast bara lite, men det var så obehagligt ! Men efter det så spydde jag inget mer ! Men jag mådde illa igen typ kl. 19.00 och då gick jag och sov, och jag sov till 23.00 och då var jag jätte pigg och kunde inte sova ! Haha, men jag somna igen sen ! Men usch så obehagligt det var ! Men idag är jag frisk, men ska inte gå ut, för ska vila mig idag, och idag så går ju alla på ung08 så aa. Men det för inget för mig, för orkar verkligen inte gå för jag har spytt och sånt ! Men aa, nu glömmer vi det ! Men nu ska jag inte göra så mycket ska bara chilla och sånt ! Men ni får ha det så bra så skriver jag senare !

Pussar! / Josephine


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha , asså palla dig ! du vill gå med du får inte ? så säg inte att det inte är något för dig ? känner inte dig men vet att du säkert inte får gå .

2009-08-12 @ 14:33:16
Postat av: NEVINE !!!

men aså va vill du ? ,låt henne vara hon får vist hon är sjuk ? idot kan nte du skriv bättre saker -.-

2009-08-13 @ 11:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0