/nevine

god morgon bloggen ! , vaknade ungeför vid halv nio har smsat lite & suttit vid pea o msn sen dess ! , men iaf igår hittade jag en jätte gammal bild på mig nadja, gulli,ronja vi var typ åtta år på bilden tiderna går snabbt ! , emn shit vad lycklig o glad jag var när jag var åtta år haha ! men jag vill tillbaka i den tidern det fanns inget som hette  "skitsnack" idag är skitsnack vardags pratet -.-!
men idag ska jag till... ah ni vet som vanligt UNG 08! haha kommer inte hinna blogga under dagen för  vi åker 12:21 tåget men kanske ett snabbt inlägg sen då ! , här kmr bilder från ung o den där bilden när jag var liten :p

ronja,gulli,jag(nevine),nadja <3



mycket folk det var när kate de luna & darin sjöng Xd

bög darin & kate de luna :)!

bilder från idag nu ska jag gå & käka lite frukost
är verkligen hungrig...     
                         

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad söta små tjejjer:)

2009-08-14 @ 22:42:50
URL: http://jujjus.blogg.se/
Postat av: nevine

tack :) <3

2009-08-22 @ 22:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0