-here i come !

tjuh sötisar ! , vaknade vid typ 10 , somnade vid 3 igår natt -.- ! väntade på min bror han var ju på den där festsen på tunelbanan :) han sa att den var skiit roligt :p !men iaf jag vaknade sen jag hör mamma skrika du har TANDLÄKAR TID KL 14.00 jag bah shiiiiit ! jag skulle ju till ung idag med tåget som går 12.21 ! seen jag fick damp men aja jag o sokaina åker in vid 3 dit då :) !, hon skulle göra ngt i huddinge på ngt möte eller något sånt men sen ska hon smsa mig så möter vi upp nasu, mirre,elli,louise, & alla andra ! <3, jag hittade SKIT gamla bilder på mig & josephine :o , men GUUD sitter o läser en blogg som heter falsksanning.blogg.se ! där ståre hur paouw & kissie & desire är på riktigt herregud det är svårt att förklarar men dom göra sina läppar störe & dom gör sig själva smalare o massa skit sen sa paouw jag gillar inte sån där snorungar som vissar sina bhn sen på alla bilder visar hon sin bh ahhaha omg ! såg ni videon på ung 08 när hon fick tårtan i ansiktet så sköön ! men här kommer gamla bilder saknar tiderna "/ !, men mest kommer jag sakna nadja,josephine,johanna,dennis,willmer,alex :(! , shit det är jobbigt att bara byta skola ! edboskolan here i come <3,bilderna är på mig & josephine och mitt gamla lag när vi var i åland !

när fan tog vi denna gamla bild haha :o ?


åland




det va alla bilder
pussar från nevine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0